Bærekraftfestivalen i Kulturkvartalet

Publisert av Galyna Komolikova-Blindheim den 15.06.26.

30. mai deltok representanter for vår organisasjon som frivillige på Festivalen for bærekraftig utvikling i Kulturkvartalet.

Sammen med andre organisasjoner og partnere – blant annet LoPe, Building Bridges, Skien kommune og mange flere – bidro vi til å skape en varm, inkluderende og inspirerende atmosfære for festivalbesøkende.

Festivalen samlet både barn og voksne rundt viktige temaer som bærekraft, gjenbruk, kreativitet og omsorg for miljøet. Det var veldig hyggelig å se hvor mange som støtter ideene om bærekraft, fellesskap og ansvar for miljøet.

Flere frivillige fra vår organisasjon deltok på festivalen, og vi er glade for å kunne være en del av slike viktige initiativer i byen vår.

Tusen takk til alle arrangører, partnere og frivillige for et godt samarbeid og en fantastisk dag!